RETOURNEREN & KLACHTEN

 

Winkelen

Alle prijzen zijn inclusief 21% BTW.

Afhalen

Wanneer u zelf de bestelde producten wilt komen afhalen dan is dit geen probleem.
Bestellingen kunnen tijdens onze openingstijden of buiten onze openingstijden (op afspraak) afgehaald worden op onze afhaallocatie;

Brabantialaan 28a
5583 BP Waalre

Wij raden u aan om van te voren telefonisch contact met ons op te nemen, zodat we de producten alvast voor u gereed kunnen zetten.
Wanneer u de goederen zelf wilt komen afhalen dan kunt u dit tijdens het bestelproces aangeven.

Verzenden Nederland

Voor het standaard verzendklaar maken, controleren, transporteren en bezorgen van uw bestelling in Nederland betaalt u bij ons vanaf € 6,95 (uitgezonderd Waddeneilanden).

Waddeneilanden

Bij verzending van producten naar de Waddeneilanden dient u vooraf contact met ons op te nemen.
Er zullen dan namelijk extra kosten worden doorberekend.
Wilt u dit voorkomen dan kunt u een alternatief afleveradres op het vaste land opgeven.

Alle goederen worden verzonden via DHL, Post NL of eigen bezorgdienst.
Op iedere werkdag worden goederen verzonden en bezorgt op het gewenste adres. U kunt kiezen voor aflevering op uw eigen adres, of op een ander bezorgadres (bijv. uw werkadres)

België

Bestellingen die op werkdagen voor 14:00 uur geplaatst worden, hebben een gemiddelde levertijd naar België van 2 tot 6 werkdagen.Voor het standaard verzendklaar maken, controleren, transporteren en bezorgen van uw bestelling in Belgïe betaalt u bij ons vanaf € 11,95

Track & Trace

Een webwinkel staat of valt bij goede bezorging.
Dat weten wij bij Schoorsteenkapje heel goed.
U wilt immers uw bestelling zo snel mogelijk in huis hebben.
Elke bestelling krijgt bij ons een Track & Trace code mee zodat u uw bestelling online kunt volgen.

U kunt tijdens het bestellen ook een andere bezorgdag opgeven.
De bezorgdagen zijn maandag t/m vrijdag.
U kunt aangeven of op uw eigen adres wilt laten bezorgen of op een alternatief adres, zoals uw werkadres.
Bezorgen op postbus is niet mogelijk.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@coatingmarkt.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Retourneren

“U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@coatingmarkt.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.”

Adres voor retourgoederen:

Schoorsteenkapje
Brabantialaan 28a
5583 BP  Waalre

Heeft u vragen over het retourneren van artikelen?

Klik op de pagina ´contact´ om contact met ons op te nemen.